2012. március 3., szombat

3 KG CSINOS/MÁRKÁS MOLETTI RUHACSOMAG NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft *

Helyhiány miatt eLadásra kínálóm kinőtt/megunt ruháimat!
SZép, megkímélt állapotban vannak
Valamelyiket nem is hordtam
Minimál ár nincs , a legnagyobb licit viszi.
Részletezem:
1. kép
- CANDA XL-es zippzáros pulcsi (nem hordtam)
- YESSICA L-es kámzsa nyakú, hosszított mellény/pulcsi (nem hordtam)
- Csónak nykú pulcsi L/XL-es (keveset hordtam)
- PESCARA L-es dupla hatású felső (itt vettem, nem hordtam, nem tetszik magamon, kicsit használtabb)
- Pöttyös, mell alatt szabott rövid ujjú kb. L-es
2. kép
- LINEA L-es megkötös h. ujjú felső (ez egy kicsit használtabb)
- ETAm UK 18-as piros, h. ujjú felső, mindkét oldalán húzott (kevest hordtam)
- Barna kb. L-es vékony felső, mindkét karján motívum illetve gyöngyök díszítik (2x ha volt rajtam)
- Barna/fekete r. ujjú felső XL-es, nagyon jó anyagú, nagyon nyúlik (keveset hordtam)
3. kép
- NEXT UK 16-os barna felső (hibátlan)
- VICTORIA elől nyomott mintás h. ujjú felső kb. L-es, váll villantos: -)(ez az egy amin meglátszik, hogy sokat hordtam)
- Lila/fekete muszlin, áttetsző felső 46/48-as
- GEORGE UK 16-os fürdőruha
Köszönöm, hogy benéztél


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-16 16:31
. 3 KG CSINOS/MÁRKÁS MOLETTI RUHACSOMAG NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos